• به گزارش رهرو نیوز و به نقل از روابط عمومی : در این نشست مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: توسعه شهرهای مسجدسلیمان، امیدیه، اهواز،آغاجاری، گچساران، رامشیر و رامهرمز  به برکت وجود نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و در سایه عمل به مسئولیت های اجتماعی بوده است.

     

    وی در ادامه به اجرای طرح توسعه ۲۸ مخزن در سطح مناطق نفتخیزجنوب  اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، چهار درصد از کل اعتبارات توسع این مخازن به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان در حوزه مسئولیت های اجتماعی هزینه می شود.

     

    وی همچنین به اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در اربعین حسینی اشاره کرد  گفت: احداث یک پارکینگ به مساحت ۳۴ هکتار، ایجاد راه دسترسی به پایانه مرزی چذابه، قرار دادن ماشین آلات و جابجایی بیش از ۵ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی از مهمترین اقدامات این شرکت است که موجب تسهیل در تردد و رفاه زائرین کربلای معلی دراربعین سال جاری شد.

     

    عالی پورخاطر نشان کرد: همچنین با تخصیص اعتباری معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار تمامی مشعل های موجود در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب تا سه سال آینده خاموش می شوند.

     

    همچنین در این نشست سید امیر طالبیان مشاور اجتماعی وزیر نفت با بیان اینکه صنعت نفت از دیر باز به مسئولیت های اجتماعی خود جامه عمل پوشانده است گفت: اقدامات ما باید باعث رفع نیازهای واقعی شود.

     

    وی در ادامه یادآور شد: فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی باید به گونه ای باشد که نیاز مشترک مردم و نفت محقق شود که اجرای این امرعلاوه بر افزایش رضایتمندی، یک بازی برد – برد محسوب می شود.

     

    طالبیان در ادامه افزود: در نظامنامه مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، طرح های اولویت داری همچون توانمند سازی جوامع محلی،تقویت بنیه علمی دانش آموزان و کمک به توسعه زیر ساخت های مناطق اطراف تاسیسات نفتی در نظر گرفته می شود.

     

    وی در ادامه با بیان اینکه درسراسر جهان مسئولیت های اجتماعی به دنبال توسعه کسب و کار شرکت است افزود: در کشور ما نیز مسئولیت اجتماعی باید به این مقوله کمک کند.

     

    همچنین در این نشست یک روزه مدیران عامل شرکت های صنعت نفت جنوب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه مسئولیت اجتماعی، در خصوص نظامنامه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

     

    انتهای پیام/*