• رهرو نیوز- جمال عالمی نیسی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از تعطیلی مدارس شیفت صبح منطقه ۶ اهواز به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر، خبر داد.

     

    این درحالی‌است که وی دقایق کوتاهی قبل از آن در گفت‌وگو با فارس، از تعطیلی کلیه مدارس شیفت صبح خبر داده بود و روابط عمومی آموزش و پرورش نیز کلیه مدارس را تعطیل اعلام کرد.

     

    فرماندار اهواز پیرامون این تناقض، اظهار کرد: بقیه مناطق اهواز را قصد داشتیم برای تعطیلی به رئیس آموزش و پرورش استان واگذار کنیم که تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش با رد این موضوع اعلام کرد توانایی تشخیص این موضوع را ندارم.

     

    اما روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان همچنان در کانال رسمی خود مدارس ناحیه ۴ را تعطیل اعلام کرده و با توجه به تفاوت ناحیه ۴ آموزش و پرورش و منطقه ۶ شهرداری اهواز در چند محله، تا این لحظه تصمیم نهایی مسؤولان مشخص نیست.

     

    همچنین با توجه به گستره مدارس ناحیه یک در منطقه ۶ شهرداری، مشخص نیست این تعطیلی شامل مدارس ناحیه یک واقع در منطقه ۶ می‌شود یا خیر؟

     

    اخبار ضد و نقیض مسؤولان از ساعتی قبل آغاز شد که سعید رضوانی مدیر روابط عمومی‌ استانداری خوزستان از دایر بودن مدارس سراسر خوزستان و اهواز در روز دوشنبه خبر داد و هرگونه تعطیلی را تکذیب کرد.

     

    مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان پیش از این نیز در چند مورد، در رابطه با عیدی کارکنان دولت در عیدفطر و همچنین تعطیلی مدارس و ادارات، در مصاحبه‌هایی عجولانه، خبر نادرست داده بود.

     

    بنا بر این گزارش ، انتشار اخبار ضد و نقیض از تعطیلی مدارس اهواز، سردرگمی دانش‌آموزان و والدین آنها را در پی داشته است.

     

    انتهای پیام/*

     

      • منبع خبر : خبرگزاری فارس