• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • رییس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از افزوده شدن سه رشته کارشناسی جدید ازجمله رشته میکروبیولوژی به رشته‌های این دانشگاه خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز،دکتر رضا کیانی نیا اظهار کرد: در مجموع ۷۶ رشته کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و ۳۹ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه ما وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۲ رشته کاردانی و کارشناسی به صورت بدون آزمون، دانشجو پذیرش می‌کنیم.

    وی افزود: امسال سه رشته جدید کارشناسی میکروبیولوژی، علوم تربیتی و آموزش دبیری زبان انگلیسی به رشته‌های موجود در دانشگاه اضافه شده‌اند.

    رییس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: برای ترغیب دانشجویان به ادامه تحصیل در دانشگاه، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

    وی با بیان اینکه لیست رشته‌هایی که پذیرش بدون آزمون دارند در سایت دانشگاه قرار داده شده است، گفت: متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارند می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org یا کافی نت و یا به دفتر مشاوره در ورودی درب اصلی دانشگاه در رشته مورد نظر خود ثبت‌نام کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۴۰۰۱۲۴۷ جهت پرسش سوالات خود تماس بگیرند.

      • منبع خبر : پایگاه خبری بامدادخوزیان