• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ضمن حضور در شهرستان شوشتر و با همراهی معاون عمرانی فرماندار، از برخی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی بازدید و مسائل و مشکلات این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

    خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر، مهندس حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان روز پنجشنبه با همراهی مهندس پارسازاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شوشتر ضمن بازدید از پروژه‌ها، برخی مسائل این حوزه در شهرستان شوشتر را مورد بررسی قرار دادند.

    بازدید از مسکن مهر و بررسی مشکلات پروژه‌های راکد در این منطقه و دستورات تاکیدی جهت حل مشکلات دو پیمانکار فعلی، دستور بکارگیری سریع پیمانکار کانال دفع آب‌های سطحی شمال و شرق مسکن مهر، پیگیری واگذاری مساکن مهر نیمه تمام برخی تعاونی‌ها به دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در احداث منازل، پروژه تقاطع غیر همسطح شهر شهید شرافت، مسکن مهر شهید شرافت و… از جمله موضوعاتی بود که در این سفر بازدید و بررسی کارشناسی شدند.

    حجت‌الاسلام مرعشی امام جمعه شهر شرافت نیز در بازدید از پروژه‌های این شهر حضور داشت و در آخر جلسه‌ای در دفتر ایشان برای برنامه ریزی موارد لازم برگزار شد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز