• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مسئولین شهر شهید شرافت به مناسبت روز خبرنگار در پیامی این روز را تبریک گفتند.

    متن پیام به این شرح است:

    ” بسمه تعالی ”

    « ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُون َ »
    نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند ( سوره قلم آیه ۱ )

    روز خبرنگار، در حقیقت روز پاسداشت رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه است. مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار مومن انقلابی؛ تعهد؛ حق محوری ؛ بصیرت ؛ عقلانیت و آزاد اندیشی است و آفت اهل قلم هم آلوده شدن در بازی‌های سیاسی ؛ باندی و جناحی است.

    باید دغدغه نخست در کار خبرنگاری، اسلام و ارزش های ناب محمدی(ص) باشد و بدون تردید رسانه ای عالی ترین رتبه امتیاز را در پیشگاه الهی دریافت می کند که بیشترین دغدغه را نسبت به اسلام و ارزش‌های انقلابی داشته باشد.

    اینجانبان ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که با خون خود به این روز کرامت بخشیده است؛ و یاد همه مردان و زنان شهید خبرنگاری که با تقدیم جان خود این مسیر را به رایحه شهادت معطر و مزین نمودند، فرصت را مغتنم دانسته و از تلاش‌های صادقانه همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و همه آزادگان عرصه اطلاع رسانی ، به ویژه  خبرنگاران پرتلاش شهرستان شوشتر و شهر شهید شرافت و نیز از همراهی و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار و پوشش خبری مراسمات فرهنگی و نهاد مقدس نماز جمعه قدردانی نموده و از درگاه خالق سبحان برای همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه مزید توفیقات و تداوم سرافزاری و سربلندی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) مسئلت می نماییم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز