• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • محمد حسین پورمحمدی رئیس شورای اسلامی کهن شهر شوشتر و محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر به مناسبت روز خبرنگار پیام مشترکی را صادر کردند.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، متن پیام مشترک محمد حسین پورمحمدی  رئیس شورای اسلامی کهن شهر شوشتر و محمد اسفندیاری  سرپرست شهرداری شوشتر به شرح ذیل می باشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ن والقلم وما یسطرون
    هفدهم مردادماه تداعی کننده یاد شهید والا مقام عرصه اطلاع رسانی «محمود صارمی» است. بزرگ مردی که عروج ملکوتیش بهانه‌ای است برای گرامیداشت روز خبرنگار. این روز یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خالصانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامه کرده‌اند. بی‌شک طلایه داران این سلسله، راهیان وادی آگاهی و نیک‌اندیشی و مجاهدانی هستند که در آگاهی بخشی و نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب می‌سازند.

    تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا، یادآور پیام‌آور دشت کربلا حضرت زینب کبری(ص) است که در برابر یزیدیان ایستاد و شجاعانه از دین و اسلام دفاع کردند.

    مجموعه مدیریت شهری شهرداری و شورای شهر شوشتر؛ قلم و نقد اصحاب گرانقدر رسانه را گشایشی در رفع مشکلات و گامی در جهت پویایی و حرکت به سمت افقی روشن و امیدوارانه می‌پندارد و صمیمانه از عنایت و توجہ تمامی اهل قلم و اصحاب رسانه نسبت به عملکرد شورای اسلامی و شهرداری شوشتر ، تشکر و قدردانی می‌نماید.

    در پایان ضمن تبریک این روز ارزشمند ، از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات روز افزونتان را ظل توجهات حضرت بقیه الله(عج)، آرزومندیم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز