• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جلسه کارگروه ساماندهی سگ های بلاصاحب شهرستان شوشتر برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، در این جلسه که با حضور نادر پارسازاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تشکیل شد، اجرای طرح زنده گیری و کاهش سگ های بلاصاحب در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

    معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در این نشست اظهار کرد: کلیه شهرداران و بخشداران نسبت به اتلاف سگ های غیرمفید و همچنین بیمار باید به فوریت اقدام کرده و عملکرد خود را نیز به دادستان محترم اعلام نمایند.

    پارسازاده افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تاکید فرماندار محترم فاز اول اجرای عملیات ساخت سایت زنده گیری سگ های بلاصاحب با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی تصویب شده و باید شهرداری نسبت به اجرای آن به صورت جدی ورود کند.

    وی ابراز کرد: در خصوص پیشگیری از گزش سگ و کنترل بیماری هاری، بایستی برنامه آموزشی برای عموم مردم طراحی شده و اجرا شود. در این رابطه دانشکده علوم پزشکی و معاونت بهداشت می توانند اقدامات لازم را برنامه ریزی کنند.

    معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار گفت: برای جمع آوری سگ های بلاصاحب برنامه ریزی دقیق و اجرای جدی لازم است، چرا که مردم نسبت به این موضوع مطالباتی داشته و خواستار رسیدگی به این مشکل هستند.

     

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز