• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر به همراه استاد نجف زاده رییس انجمن نمایش و استاد ضرغامپور مدیر کانون تعزیه استان در اربعین حسینی با حضور در مراسم بزرگ و باشکوه شبیه خوانی و تعزیه شعیبیه واقع در شهرک شعیب نبی با چعب بخشدار آن منطقه دیدار و گفتگو کرد .

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، در این دیدار علی بهرامی آمادگی خود را برای گنجاندن این رویداد هنری در تقویم شهرستان و حمایت از آن خبر داد و از تاکیدات فرماندار برای توجه بیشتر به این مراسم و همچنین تلاش های خالصانه ی مردم و‌مسئولین بخش شعیبیه برای برگزاری آبرومندانه ی این مراسم تقدیر کرد .

    بهرامی گفت :هر کاری که برای پاسداشت قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام و نهضت عظیم عاشورا در بخش فرهنگ و هنر لازم باشد انجام خواهیم داد .

    وی افزود: با توجه به استعدادها و ظرفیت های بالای هنر و هنرمندان در شهرستان به ویژه در بخش نمایش های آیینی تعزیه ی شعیبیه نیز در تقویم فرهنگی هنری اداره گنجانده خواهد شد و مکاتبات با استان جهت حمایت های لازم از این رویداد در دستور کار قرار گرفته است .

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین رابطه تاکید کرد : مردمی بودن این مراسم رمز موفقیت آن بوده و ما تنها باید این رویداد را در ابعاد مختلف پشتیبانی کنیم .

    بهرامی گفت : انجمن هنرهای نمایشی و کانون تعزیه به زودی با دست اندرکاران این رویداد در شعیبیه ، جلساتی را برگزار خواهند کرد و پس از جمع بندی کارگروهی شامل مدیران و هنرمندان تشکیل و برنامه ریزی های لازم خصوص. برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم صورت خواهد گرفت .

    لازم به ذکر است امروز فرماندار شوشتر دکتر دهدشتی ، کجبافی معاون فرماندار و فتوحی معاون استاندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی نیز از مراسم شبیه خوانی شعیبیه دیدن کردند .

     

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز