• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان در گفتگو حضوری در مرز چذابه از خدمات اورژانس توضیحاتی ارائه داد.

    شرهانی در ابتدا ضمن تسلیت به زائرین و مردم خوزستان و ملت ایران گفت:سیستم فوریت های پزشکی از ۲۰ روز پیش تاکنون در مسیر اهواز به مرز چذابه مستقر هستند‌.در منطقه یک بیمارستان صحرایی یا درمانگاه مرکزی احداث کردیم.

    وی افزود:۶ دستگاه آمبولانس ، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس و حدود ۴۰ دستگاه آمبولانس در مسیر چذابه مستقر هستند،نیروهای ما شبانه روز در حال انجام ماموریت هستند،حدود ۵دستگاه سالن سرد احداث کردیم که اگر در آنجا فردی دچار گرمازدگی شود در آنجا تحت درمان قرار می گیرد،اگر مورد تصادفی،گرمازدگی و افت فشار وهر گونه بیماری رخ داد.بلافاصله آمبولانس های ما به بیمارستان بستان_سوسنگرد انتقال داده می شوند‌.

    وی ادامه داد:خوشبختانه امسال مورد خاصی پیش نیامده و طبق معمول تصاف های جاده ای جهت ۴یا۵ نفر رخ داده که این موارد کاور داده شده و پوشش داده ایم.هیچ مشکل خاصی نداشته ایم.

    وی ضمن توصیه به مردم تصریح نمود: توصیه ما به مردم عزیز این است که مابقیه راه پیمایی را در اول صبح یا شب ادامه دهند،در روز های پیک گرما ساعا ۱تا ۳ تردد نکنند در مواکب استراحت کنند تا زمانی که هوا خنک شود به مسیر ادامه بدهند.

    شرهانی در پایان گفت:دارو های مصرفی خود را به همراه داشته باشند و از خوردن دارو های خواب آورد پیشگیری کنند.امیدواریم که در مسیر مشکل خاصی پیش نیاید‌.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستاک خبر