• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دیشب و بامداد امروز در یک تصادف و واژگونی خودرو در جاده‌های شهرستان گتوند ۱۲ نفر مصدوم شدند.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز،، عارف اصل شرهانی در تشریح این خبر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اولین تصادف در ساعت ۲۲:۱۷  ۲۴ شهریور در محور گتوند به دزفول (شوشتر – دزفول) در اثر تصادف سواری پژو و سواری سمند اتفاق افتاد که منجر به مصدوم شدن هفت نفر شد.

    وی افزود: در ساعت ۰۰:۳۵ بامداد امروز نیز در اثر واژگونی سواری پژو ۴۰۵ در مسیر گتوند به مسجدسلیمان پنج نفر مصدوم شدند‌.

    شرهانی تصریح کرد: همکاران ما در کمترین زمان ممکن با ۵ آمبولانس از اورژانس گتوند، یک آمبولانس از اورژانس مسجدسلیمان و یک آمبولانس از اورژانس دزفول به منطقه‌های حادثه اعزام شدند و پس از عملیات اولیه تمام مصدومان به بیمارستان‌های کارون، گنجویان و خاتم الانبیا (ص) اعزام شدند.

    جاده‌های شهرستان گتوند از جمله جاده‌های حادثه‌خیز استان هستند که نیاز به رسیدگی و تعریض دارند.

    دوطرفه و کم عرض بودن جاده‌ها، نبود علائم راهنمایی و رانندگی کافی، نبود روشنایی و کوهستانی بودن برخی جاده‌ها از جمله مشکلات جاده‌های این شهرستان است.

    جاده شوشتر به دزفول از جاده های پرخطر ، حادثه خیز ، پرتردد و مهم استان خوزستان است که هر ساله شاهد حوادث ناگواری در آن هستیم، لازم به ذکر است که شش کیلومتر از این جاده در حوزه استحفاظی شهرستان گتوند است که حادثه دیشب در این محدوده اتفاق افتاده است.

    پس از پیگیری ها و فشار های رسانه ای متعدد پروژه چهار خطه کردن جاده شوشتر به دزفول در حال انجام است که انتظار می رود با توجه به عقد قرارداد با بانک رفاه برای دریافت تسهیلات، این اعتبار هرچه سریع‌تر به دست پیمانکار پروژه رسیده تا پروژه سریع تر به اتمام برسد و شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز