• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، دو هزار برنامه در خوزستان توسط سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، سردار نعمت الله باقری ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت دو امام حضرت حسن و رضا (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) و تبریک ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: طبق تدابیر ستاد نیروهای مسلح در سال جاری «ارتش» میزبان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کشور است.

    وی از در نظر گرفته شدن دو بخش برنامه در مجموعه سپاه خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و افزود: نخستین برنامه‌ها که سراسری و به طور مشترک با برنامه‌های مجموعه ارتش و سایر نیروهای مسلح هستند که در سطح خوزستان برگزار می‌شوند.

    جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: دیدار پیشکسوتان به طور ویدئوکنفرانس با رهبر معظم انقلاب، برگزاری رژه ۳۱ شهریور و نمایش اقتدار، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان، نواختن زنگ مدارس و… از جمله برنامه‌های مشترک سپاه خوزستان و ارتش است که تا پایان هفته برگزار می‌شوند.

    سردار باقری ضمن تشریح مجموعه برنامه‌های سپاه خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: این برنامه‌ها در سه سطح برگزار خواهند شد؛ اولین برنامه شامل ۲ هزار برنامه در سطح خوزستان است که توسط مجموعه‌های بسیج و نواحی مقاومت و سپاه شهرستان‌ها انجام می‌شود.

    وی افزود: حضور عشایر در رژه‌ای که در تهران برگزار می‌شود که این افراد هم اکنون آنجا حضور دارند؛ همچنین برگزاری برنامه‌های تولیدات صدا و سیما که روابط عمومی سپاه خوزستان آنها را انجام خواهد داد.

    جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: کلنگ زنی اِلِمان زنان در خوزستان، برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس و برگزاری بیش از ۱۴۰ یادواره شهدا در شهرستان‌های خوزستان از دیگر برنامه‌های سپاه خوزستان در هفته دفاع مقدس امسال است.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز