• با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ، معاونان، مدیران ، مشاوران و  رؤسای عملیاتی و ستادی شرکت ملی حفاری ایران در آیینی  ۱۲ نفر کارمندان نمونه این شرکت در سطح صنعت نفت مورد تقدیر قرار گرفتند.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این همکاران که ۶ نفر رسمی و ۶ نفر قرارداد مدت موقت شامل ۱۰ نفر آقا و ۲ نفر بانوان همکار هستند براساس شاخص های وزارت نفت نمونه و از سوی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی لوح تقدیر دریافت کردند.
    در آیین تقدیر از این همکاران که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد ، دکتر حمید رضا  گلپایگانی گفت: همه کارکنان این  شرکت نمونه  و این همکاران نمونه ای از نمونه ها به شمار می آیند.
    وی افزود: کار جهادی، جدّیت و پشتکار، تلاش مضاعف، حسن اخلاق و رفتار ،حمیت و همگرایی سازمانی از شاخصه های کارمندان نمونه است  که با توجه به ماهیت کار حفاری و نقش این شرکت در فرآیند تولید، زحمات مجموعه کارکنان سختکوش این سازمان ستونی و بسیاز ارزشمند است.
    گلپایگانی با ارج گذاشتن به تلاش کارمندان نمونه شرکت و آرزوی توفیق روز افزون برای آنان، اظهار کرد:  حضور بانوان در جمع کارمندان نمونه موجب مباهات است و   سعی و کوشش آنان در کنار آقایان در جهت انجام وظایف محوله و رشد و تعالی شرکت تحسین برانگیز می باشد.
    گلپایگانی از مدیریت های شرکت در بخش های عملیاتی، پشتیبانی، فنی، ستادی و خدمات خواست تا در راستای ایجاد انگیزش،  ایجاد علاقه مندی و تقدیر و تشویق همکاران با تببین شاخص های  لازم ، نسبت به معرفی همکاران نمونه در هر پایان هر ماه اقدام  تا  در جلسات  مدیران و مسئولان شرکت معرفی و از آنان قدردانی به عمل آید.
    رئیس هیئت مدیره  شرکت ملی حفاری ایران در ادامه توسعه و  تعمیم  ورزش همگانی با هدف حفظ سلامت جسم و روان و ایجاد نشاط در میان کارکنان شرکت به ویژه کارکنان عملیاتی را مورد تاکید قرار داد و از امور ورزش  و تربیت بدنی شرکت خواست تا در زمینه تامین امکانات و تجهیزات  اقدامات لازم را به عمل آورد‌ .
    در این آیین هر یک از کارمندان نمونه شرکت ضمن معرفی و بیان سوابق کاری خود در ارتباط با توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل شرکت و  موانع و چالش ها صحبت و راهکارهایی ارائه دادند.
    حفظ سهم بازار،  تعمیرات پیشگیرانه  تجهیزات، روز آمد سازی، بازار یابی ، حضور فعال در پروژه ها، هماهنگی بیش از پیش ببن مجموعه، آموزش ، استاندارد سازی روش ها، ایجاد سیستم برای تسهیل در امور و پاسخگویی و … از جمله موارد مطرح شده از سوی همکاران نمونه شرکت بود.