• رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل بر تعامل و همکاری بین دستگاه‌های زیر مجموعه در امر ارتباطات و اطلاع رسانی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه همه جانبه تاکید کرد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از  تایماز نیوز، فریدون حسینی رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی اردبیل در جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان گفت: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل مجموعه گسترده ای هستند که واحدهای روابط عمومی می توانند در زمینه های اطلاع رسانی با هماهنگی، هم سویی و هم افزایی و بهره گیری از تجارب مثبت و توانایی‌های یکدیگر بیان کننده و انعکاس دهنده کارهای بزرگ انجام شده در حوزه خود باشند.

    وی گفت: تدوین برنامه های نوین اطلاع رسانی ، تبلیغاتی و انتشاراتی بصورت یکپارچه و هماهنگ از اهداف تشکیل شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی بوده و همکاری هرچه بیشتر واحدهای روابط عمومی دستگاههای ذیربط در امر ارتباطات و اطلاع رسانی در راستای شفاف سازی و ارائه عملکرد در جهت تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارد.

    حسینی با اشاره به اینکه پنج کمیته تخصصی در این شورا تشکیل و ظرفیت، پتانسیل، توانمندی و استعداد ادارات در این کمیته ها با حضور اعضا بررسی می‌شود افزود: براین اساس علاوه بر همکاری در جهت انعکاس و ارائه عملکرد مقرر شد امید آفرینی در اطلاع رسانی و اصل جهاد تبیین نیز در دستور کار اصلی اعضای شورا باشد.

    رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان انعکاس عملکردها، بررسی مطالبات مردمی و اجرای پروژه ها را باهمدلی و هم افزایی بین عوامل شورا از وظایف مهم اعضا در کمیته های مختلف عنوان کرد و خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هواشناسی، بنیاد مسکن، بانک مسکن، فرودگاه، نظام مهندسی، شرکت ساخت و توسعه و آزمایشگاه فنی مکانیکی خاک در راستای اهداف سازمانی شبانه روز با اجرای پروژه های مختلف در جهت کسب رضایت مردم شریف استان تلاش می کنند که جا دارد عملکرد و فعالیت ها نیز باید از طریق این شورا اطلاع رسانی شود.

    حسینی در ادامه به تشکیل کمیته هماهنگی اجرای برنامه های هفته حمل و نقل و انسجام بیشتر در برگزاری این هفته در بین دستگاهها اشاره کرد و افزود: عملکرد دستگاه‌های زیر مجموعه در این ایام به همت و تلاش و برنامه ریزی مسئولان و مدیران روابط عمومی ها در جهت تنویر افکار عمومی در حوزه های مختلف تهیه و در طول هفته، اطلاع رسانی ها در قالب شورای هماهنگی انجام شود.

    رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی اردبیل در خصوص بهره برداری از ظرفیت شبکه های اجتماعی و تکلیف شورای اطلاع رسانی دولت در این زمینه گفت: اقدام مشترک در راه اندازی شبکه های اجتماعی با حضور ۱۰ دستگاه اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان در راستای ارتباطات و اطلاع رسانی و شفاف سازی امورات و عملکردها از اهداف این شورا بوده و همزمان با آغاز هفته حمل و نقل اجرایی خواهد شد.

    در ادامه این جلسه سید محمد عاصمی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز بر استفاده همه جانبه از نیروهای متخصص داخلی و توان رسانه‌ای اعضای شورای هماهنگی در استان اردبیل در اجرای برنامه ها و رویدادها تاکید کرد.

    عاصمی با اشاره به فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: در راستای گرامیداشت این هفته و نشان دادن تلاش های شبانه روزی رانندگان عزیز ، فعالان پرتلاش عرصه حمل و نقل و نگهبانان همیشه بیدار جاده ها و راهداران سخت کوش مشارکت و همدلی اعضای این شورا در راستای برگزاری هرچه با شکوه این هفته خواستار شد.

    وی طبق عناوین گرامیداشت هفته حمل و نقل برگزاری نشست های خبری و اطلاع رسانی مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: امیدواریم با وحدت و همدلی و همچنین بهره مندی توان رسانه ای اعضای شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل درجهت برآورده شدن اهداف سازمانی و خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم مصوبات شورا موثر واقع شود.

    در ادامه این جلسه هریک از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی استان نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص اجرای برنامه های این شورا بیان کردند.

    در پایان جلسه مقرر شد هریک از مدیران استانی به طور ادواری در جلسات شورا حضور پیدا کرده و مصوبات شورا با نظر مدیران کل برای جلسه بعد عملیاتی شود.

    لازم به ذکر است کمیته های شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل به شرح ذیل در پایان جلسه انتخاب شدند: کمیته فرهنگی و آموزش: نیما میر جوادی مسئول روابط عمومی فرودگاههای استان اردبیل، کمیته برنامه ریزی و ارزیابی: اسماعیل عبدالهی مسئول روابط عمومی بانک مسکن استان اردبیل، کمیته شبکه های اجتماعی و الکترونیک : سید محمد عاصمی مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، کمیته هماهنگی و ارتباطات: مهدی نیکنام مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، کمیته ارتباط با رسانه: مسعود ناصری مسئول روابط عمومی هواشناسی استان اردبیل و دبیر شورا: محمد میرزاپور کارشناس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل.

    راه و شهر سازی اردبیل

    • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )