• نویسنده : زهره کریمی
  • به گزارش رهرو نیوز -شهردار ملاثانی در آیین افتتاح این طرح عمرانی گفت:برای ساخت و تجهیز این استخرسرپوشیده به مساحت ۲ هزار و ۱۳۵مترمربع ، بیش از ۹۱میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

    مهندس محمد حمیدی افزود: با وجود اینکه ساخت این استخر سرپوشیده در ردیف وظایف شهرداری محسوب نمی شود ولی این نهاد با حمایت دستگاه‌های مربوطه از جمله معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان و وزارت کشور ، برای پاسخگویی به نیاز جوانان این منطقه ، این طرح زیربنایی به سرانجام رسید.

    وی گفت: شهرستان باوی با شهرهای تابعه ملاثانی با حدود ۱۸ هزار نفر جمعیت، شیبان، ویس و شهر جدید رامین و در مجموع با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، فاقد امکانات مناسب است که امیدواریم با حمایت مسوولان استانی وکشوری بتوانیم گام های مهمی برای بهبود شرایط زندگی برداشته شود.

    شهردار ملاثانی افزود: اعتباراتی که از محل ارزش افزوده به شهرداری تخصیص داده شده سه میلیارد ریال است در حالی که هزینه های شهرداری ملاثانی ۶ میلیارد ریال است بنابراین نیاز است وزارت کشور توجه ویژه ای برای توسعه و عمرانی این شهر داشته باشد تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

    وی توسعه طرح شهر الکترونیک به منظور کاهش غیرحضوری مردم به دستگاه های خدمات رسان ، تهییه اطلس جذب سرمایه گذاری ، تلاش برای افزایش وپایداری درآمد شهرداری و بازآفرینی و احیای بافت قدیمی و فرسوده که در برخی مناطق تا ۵۰ سال قدمت دارد را از اولویت ها و برنامه های کاری شهرداری ملاثانی بیان کرد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان نیز در این آیین گفت: امسال اعتبارات خوبی برای طرح های عمرانی شهرستان باوی اختصاص داده شده است.

    محمد خانچی با بیان اینکه خوزستان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم ، گام های مهمی برای تکمیل پل عنافچه و بیمارستان در حال ساخت شهرستان باوی برداشته شود و این شهرستان به یک منطقه آباد و برخوردار از امکانات شهری و زیربنایی برخوردار شود.

    مجتبی یوسفی از نمایندگان مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه خوزستان یک استان چهار فصل است و از این حیث منحصر به فرد است گفت:آینده کشور و خوزستان روشن و امیدوارکننده است و اگر نقصی هست از ناحیه مردم نیست بلکه از ما مسوولان است.

    وی افزود: پیشبرد کارها در خوزستان به تعامل، همراهی ، پیگیری و کار جمعی نیاز دارد و ما باید عزم خود را جزم کنیم تا مطالبات بر زمین مانده مردم را به سرانجام برسانیم.