• ملت ما تا آن روز که احساس کرد که توان و تکلیف جنگ دارد به وظیفه خود عمل کرد و خوشا به حال آنان که تا لحظه آخر هم تردید نکردند، آن ساعتی هم که مصلحت بقای انقلاب را در قبول قطعنامه دید و گردن نهاد، باز به وظیفه خود عمل کرده است، آیا از اینکه به وظیفه خود عمل کرده است نگران باشد؟!

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از ترشیز خوان؛ فرموده امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۳۶۷/۳/۱۲ است که: «تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرال‌ها بیفتد… تا من هستم دست ایادی آمریکا و شوروی را در تمام زمینه‌ها کوتاه می‌کنم.»

    به عبارتی تا به برکت ولایت و ولایتمداری، انقلاب زنده است و پویا، حکومت به دست لیبرال‌ها و ایادی آمریکا نخواهد افتاد.

    راستی مگر فراموش کرده‏ ایم که ما برای ادای تکلیف جنگیده‌‏ایم و نتیجه فرع آن بوده است. ملت ما تا آن روز که احساس کرد که توان و تکلیف جنگ دارد به وظیفه خود عمل نمود. و خوشا به حال آنان که تا لحظه آخر هم تردید ننمودند، آن ساعتی هم که مصلحت بقای انقلاب را در قبول قطعنامه دید و گردن نهاد، باز به وظیفه خود عمل کرده است، آیا از اینکه به وظیفه خود عمل کرده است نگران باشد؟!

    نباید برای رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهار نظرها و ابراز عقیده ‏ها به گونه ‏ای غلط عمل کنیم که حزب اللَّه عزیز احساس کند جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولی‏ اش عدول می‏‌کند. تحلیل این مطلب که جمهوری اسلامی ایران چیزی به دست نیاورده و یا ناموفق بوده است، آیا جز به سستی نظام و سلب اعتماد مردم منجر نمی‏‌شود؟! تأخیر در رسیدن به همه اهداف دلیل نمی‏‌شود که ما از اصول خود عدول کنیم. همه ما مأمور به ادای تکلیف و وظیفه ‏ایم نه مأمور به نتیجه.

    • نویسنده : حسین یوسفی