• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛ محسن جلکانی  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان  با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ را تبریک گفتند.

    متن پیام به این شرح است:

    بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

    خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

    فرا رسیدن سال نو اگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه است اما سرآغاز دیگری برای یک سال کوشش و خدمتگزاری مجدانه را رقم می زند.

    سال‌ها و ایام عمر متشکل از فرصتها و تهدیدها است و هنر ما این است که بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل و از فرصت‌ها استفاده کنیم.

    در طلیعه سال جدید ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به ویژه شهیدان گرانقدر شهر جنت مکان ، فرا رسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۲ که با ماه مبارک رمضان  مقارن شده است را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم بزرگ و عزیز جنت مکان  تبریک و شاد باش می گوییم و از خداوند منان و بهارآفرین، برای همه ایرانیان و جنت مکانی های پرمهر، سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت آرزو داریم و امیدواریم در سایه منویات مقام معظـــم رهبری (مد ظله العالی)، سال ۱۴۰۲ سالی سرشار از گشایش، بهروزی و امید و نشاط باشد.

    محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز