• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • مدیر آموزش و پرورش شوشتر در جمع مدرسین آموزش خانواده سلامت روحی و روانی دانش آموزان را لازمه نشاط و پویایی آموزشی دانست.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مصطفی عابدی پور مدیر آموزش و پرورش شوشتر در جمع مدرسین آموزش خانواده سلامت روحی و روانی دانش آموزان را لازمه نشاط و پویایی آموزشی دانست و گفت: برگزاری جلسات اولیا و مربیان با حضور مدرسین متخصص خانواده کمک شایانی به پیشبرد اهداف تربیتی و آگاهی از وضعیت نوجوانان توسط اولیا خواهد کرد که استقبال و حضور پررنگ خانواده ها در این جلسات نمایانگر این مهم می باشد.

    عابدی پور در ادامه با اشاره به ضرورت سلامت روحی و روانی دانش آموزان در نشاط و پویایی آموزشی گفت: یکی از شاخص های مهم و اثرگذار در امر آموزش همواره پویایی و نشاط دانش آموزان است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت آموزش و توانایی آموزش پذیری دانش آموزان خواهد داشت.

    عابدی پور جایگاه ویژه معلم به عنوان مربی نزد دانش آموزان را عاملی اثرگذار در شکل گیری شخصیت و ایجاد تغییرات در آنها دانست و گفت: یک معلم به عنوان یک مربی از طریق نقش الگوبودن و جایگاه ویژه در نزد دانش آموز و جامعه حامل پیام هایی است که پدر و مادر یا سایر افراد جوامع توانایی انتقال آن را ندارند و لذا می تواند با بیان و عمل خود نقش موثری در آگاه سازی دانش آموزان داشته باشد.

    گفتی است: این جلسه با حضور کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان و مدرسین آموزش خانواده با هدف تقدیر از زحمات آنها طی سال تحصیلی جاری در محل‌ دفتر ریاست این مدیریت برگزار گردید.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز