• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: پروژه آماده سازی و روکش آسفالت معابر مسکن مهر شوشتر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    شوشتر- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز ، محمدرضا بهادری، رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر در خصوص ساماندهی معابر مسکن مهر شهرستان اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به ساکنان مسکن مهر شهرستان و با هدف تسهیل در تردد اهالی پروژه بهسازی و روکش آسفالت معابر به میزان ۵۰ هزار متر مربع آغاز شده است.

    وی افزود: پس از به بهره برداری رسیدن بلوک‌های آپارتمانی مسکن مهر، در راستای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به بهسازی و روکش آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان شوشتر اقدام کرد.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر ادامه داد: برای اجرای این پروژه بیش از ۴۶ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع سازمان ملی زمین و مسکن تأمین شده‌است و امیدواریم تا هفته دولت این پروژه تکمیل شود.

    بهادری افزود: در اجرای این طرح علاوه بر انجام زیرسازی و آسفالت، عملیات ساخت جوی و جدول در معابر مسکن مهر شرقی شهرستان شوشتر اجرا می‌شود.

    وی اظهار کرد: این طرح عمران شهری تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت کاری داشته است و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز