• نویسنده : محمدجواد کریمی
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: پیک مصرف برق در استان روز گذشته ۲ درصد نسبت به مدت پیک تابستان سال قبل افزایش یافت .

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با بیان اینکه روز گذشته پیک مصرف به چهار هزار و ۸۷۸ مگاوات رسید گفت: این رقم در مقایسه با پیک مصرف ۲۳ مرداد سال گذشته (با چهار هزار و ۸۶۴ مگاوات) روند افزایشی را نشان می‌دهد. علی خدری با اشاره به افزایش شدید گرمای هوا و مصرف برق در استان اظهار کرد: مردم و مشترکین با صرفه جویی در مصرف به پایداری شبکه برق کمک کنند. وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تداوم گرمای شدید در روز‌های آینده افزود: ضروری است که همه مشترکین در مصرف برق صرفه جویی کنند تا از بروز خاموشی‌های احتمالی جلوگیری شود.

    خدری با عنوان اینکه با تمهیدات در نظر گرفته شده و اجرای ۱۸۰ برنامه عملیاتی، تاکنون شبکه برق استان پایدار است، اعلان کرد: با این حال بروز وقفه‌های کوتاه در ارائه خدمات، به دلیل حوادثی مانند برخورد خودرو با پایه‌های برق، آتش‌سوزی مزارع و آسیب‌دیدگی تجهیزات برق بوده که در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

    مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه به پویش «با انرژی» اشاره کرد و گفت: در این پویش به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند، جوایزی ارزنده تعلق می‌گیرد. وی با عنوان اینکه تاکنون پنج نفر از مشترکان برق در استان خوزستان جایزه یک میلیارد ریالی این پویش را برنده شده‌اند اظهار کرد: شهروندان و مشترکان با خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم کولر‌های گازی بر روی دمای ۲۴ درجه و به کارگیری سایر اقدامات ساده در صرفه جویی برق کوشا باشند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز