• نویسنده : علی کریمی
  • استاندار خوزستان گفت: از صنایع استان انتظار داریم که نسبت به اشتغال ورزشکاران مدال آور استان اهتمام بیشتری داشته باشند.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، علی اکبر حسینی محراب در مراسم تجلیل از ورزشکاران، مربیان و داوران خوزستانی اعزامی به المپیک و پارالمپیک با اشاره به اقدامات چشمگیر شهید رییسی در عرصه‌های مختلف از جمله توجه به ورزش گفت: امیدوارم رییس جمهور جدید بتواند در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی، این مسیر را به خوبی پیش ببرد.

    وی ضمن تبریک به ورزشکاران استان به دلیل حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک افزود: نقطه اوج هر ورزشکاری حضور در المپیک است چرا که برترین‌های جهان در این رویداد مهم حضور دارند.

    استاندار خوزستان اضافه کرد: تمامی حرکات ورزشکاران زیر ذره‌بین مردم و رسانه‌ها قرار دارد لذا باید همانند پوریای ولی و پهلوان تختی به صورتی رفتار کنیم که یک نوجوان از رفتار شما الگو بگیرد.

    وی ادامه داد: یک‌ پهلوان باید همچون آقا تختی نسبت به حل مشکلات جامعه دغدغه داشته باشد همچنین ورزشکاران ما باید در اخلاق و رفتار نمونه بوده و با افتخار آفرینی در میادین ورزشی، در تاریخ کشور ماندگار شوند.

    حسینی محراب با اشاره به اینکه ورزشکاران باید حامی مظلومان باشند گفت: باید قدردان والدین خود باشید که با سختی فراوان شما را پرورش دادند و بدانید هر کسی عزتی گرفته از بوسیدن کف پای مادر است.

    وی با بیان اینکه ورزشکاران، افتخار حضرت آقا بوده و امیدوارم همواره دل مردم را شاد کنند افزود: من هم زمانی خاک تشک کشتی را خورده ام و از سختی‌های ورزشکاران مطلع هستم لذا برای مدال‌آوری ورزشکاران استان در المپیک و پاراالمپیک، هدایا و زمین در نظر گرفته و این موضوع را به طور جدی دنبال می‌کنم.

    استاندار خوزستان یکی از مشکلات استان را بی‌توجهی صنایع به ورزش دانست و گفت: از صنایع استان انتظار داریم که نسبت به اشتغال ورزشکاران مدال آور استان اهتمام بیشتری داشته باشند البته قول می‌دهم مسئله اشتغال ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان را حل کنیم تا با خیال راحت به افتخارآفرینی خود ادامه دهند.

    وی در خصوص احداث یک سالن کشتی به نام پهلوان امین میرزازاده در شهرستان گتوند بیان کرد: امیدوارم عملیات اجرایی این سالن ورزشی هر چه سریعتر آغاز شود.

    حسینی محراب بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، در این سن و سال همچنان ورزش می‌کنند و به صورت دلی با ورزشکاران ارتباط دارند لذا مدیران ما هم‌ باید این مسیر را دنبال کنند.

    وی افزود: اگر در قبال ورزشکاران استان کوتاهی به عمل آمده، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم ورزشکاران ما بتوانند سکوهای اول المپیک را کسب و زمینه نشاط و شادابی مردم شوند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز