• نویسنده : زهره کریمی
  • مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز همچنان وقوع دما‌های ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر در اغلب مناطق استان (به جز بخش‌های مرتفع شرقی و شمالی و جنوب و جنوب شرقی) تداوم خواهد داشت.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، محمد سبزه زاری گفت :  افزایش رطوبت و شرجی فردا در سواحل و مناطق شرقی و جنوب شرقی تا بخش‌هایی از مرکز و طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه با تقویت و گسترده شدن آن در اغلب مناطق استان ادامه خواهد داشت.

    وی افزود : در این مدت پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی به ویژه در مناطق ساحلی و مرکزی و همچنین در مناطق مرتفع شرقی و شمالی و بخش‌های جنوب شرقی افزایش ابرناکی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد دور از انتظار نیست.

    سبزه زاری بیان کرد : همچنین طی بعد از ظهر‌های امروز و فردا در بخش‌های غربی تا جنوب غربی و مرکزی سرعت وزش باد‌ها در حد متوسط و همراه با تندباد‌های لحظه‌ای خواهد بود.

    در شبانه روز گذشته بستان با دمای ۴۹.۵ و ایذه با ۲۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۸.۵ و کمینه دمای ۳۲.۱ درجه سانتیگراد رسیده است. ”

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز