• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • شوشتر، به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، سید اسد جمشیدی زاده رئیس تعاون روستایی شوشتر گفت: از ابتدای فصل زراعی کشت های تابستانه و بر حسب سهمیه اختصاص یافته از طریق مدیریت جهاد کشاورزی تا کنون بالغ‌ بر ۲۷۰۰ تن کود شیمیایی اوره از طریق شبکه تعاون روستایی شوشتر تهیه و بین کشاورزان این شهرستان توزیع گردید.

    رئیس تعاون روستایی شوشتر ادامه داد: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی این روند تا پایان فصل زراعی ادامه خواهد داشت و هم‌ اکنون نیز بالغ بر ۵۰۰ تن کود شیمیایی در انبارهای شهرستان موجود و در حال توزیع بین زارعین می‌باشد.

    جمشیدی زاده افزود : با اشاره به اینکه به پایان سهمیه کودهای تابستانه نزدیک می شویم به کشاورزان عزیز شهرستان توصیه می شود که نسبت به دریافت سهمیه تعیین شده توسط مراکز جهاد کشاورزی اقدام نمایند.

    وی همچنین تصریح کرد: انباره های شبکه تعاون روستایی در ایام تعطیل نیز جهت خدمات رسانی و توزیع کود کشاورزان فعال می باشند.

    جمشیدی در پایان خاطر نشان کرد: از فرماندار محترم ؛ نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی و مدیریت جهاد کشاورزی در خصوص پیگیری سهمیه اختصاصی و همچنین رفع مشکل توزیع کود شهرستان قدردانی بعمل می آید و امید داریم با عنایت به اینکه شهرستان شوشتر در تولید محصولات زراعی و… رتبه اول را در استان و کشور دارد و این مهم با تلاش و کوشش کشاورزان تحقق یافته انتظار می رود نسبت به رفع موانع موجود و ایجاد انگیزه پرداخت به موقع مطالبات به حق کشاورزان اقدام شایسته با همدلی و همسو بودن مسئولین مرتبط بعمل آید.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز