• نویسنده : فاطمه کریمی
  • رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: یکی از دستاورد‌های همایش اربعین نمایش پلیس در تراز اسلامی و قرآنی است

    مرز چزابه_ به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، حجت الاسلام و المسلمین  سید علیرضا ادیانی  در قرارگاه انتظامی اربعین در مرز چذابه افزود:  اگر کسی از این همه زیبایی‌ها و مجاهدت‌ها و تلاش‌ها و از خدمت صادقانه و خالصانه نیروی انتظامی تشکر و قدرشناسی نکند از انصاف به دور می‌باشد.

    وی اظهار کرد: انسان از این همه  انگیزه، تلاش، کوشش و احساس کارکنان انتظامی به شگفت می‌آید چرا که بزرگ و کوچک از فرماندهان، معاونین و مرزبانان در استان‌های مختلف مرزی با همدلی، هماهنگی و اتحاد نانوشته در این کار مقدس شبانه روز جهاد می‌کنند؛ لذا من به عنوان سرباز خدمتگزار این جمع از یکایک دست اندرکاران این همایش بزرگ که نقش مجموعه انتظامی نقش تعیین کننده و مهمی است تقدیر و تشکر می‌کنم.

    رییس عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به سخنان آیت الله مصباح یزدی بیان کرد:  همانطور که اگر در یک لیوان یک قطره خون باشد نجس است ولی اگر همان آب با آب کر متصل شود پاک می‌شود حال وقتی وجود ما وقتی با دریای پاک اباعبدالله متصل شود وجود همه ما پاک و مطهر می‌شود. من معتقدم حضور مجموعه انتظامی در این همایش بزرگ اربعین دستاورد بزرگی دارد و آن بعد اجتماعی و مردمی وتصویر سازی صحیح از پلیس  تراز انقلاب اسلامی و قرآنی است.

     

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز