• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مهندس محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان طی پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.

    متن پیام به شرح ذیل است :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ن والقلم و ما یسطرون

    خبرنگاری وظیفه و رسالتی است که خبرنگاران با فعالیت خود آگاه سازی، آگاهی بخشی به افکار عمومی را نصب العین قرار داده و برای تحول و سازندگی جامعه تلاش می کنند.

    شجاعت، صداقت و امانت سه ویژگی خبرنگار مسئول و متعهد است که هیچگاه از آن عدول نخواهد کرد هفدهم مردادماه تداعی کننده یاد شهید والا مقام عرصه اطلاع رسانی” محمود صارمی” است. بزرگ مردی که عروج ملکوتی او بهانه ای است برای گرامیداشت روز خبرنگار، این روز یادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خالصانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

    اینجانبان ضمن تبریک این روز ارزشمند خدمت تمام فعالان این عرصه، آرزوی تداوم توفیق الهی برای گام برداشتن در راه حقیقت و آگاهی را برای تلاش گران عرصه سترگ خبر و رسانه از درگاه حضرت معبود خواستاریم. همچنین امیدواریم با همراهی ، بصیرت ، تیزبینی و هوشیاری خبرنگاران شاهد خدمت بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری جنت مکان به شهروندان فهیم شهرمان باشیم.

    محسن جلکانی شهردار شهر جنت مکان

    و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

     

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز