• نویسنده : محمدجواد کریمی
  • استاندار خوزستان با اشاره به تفاوت‌های جرائم در استان‌های کشور گفت: توقع داریم توجه ویژه‌ای به جرائمی که در خوزستان روی می‌دهد بشود؛ در جرائمی مانند نگهداری سلاح، باید احکام ویژه و بازدارنده‌‌تری در خوزستان صادر شود.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز در آیین معارفه و تکریم دادستان عمومی و انقلاب خوزستان که در محل سالن همایش های گیت بوستان اهواز برگزار شد، با اشاره به وضعیت امنیت خوزستان، گفت: امنیت خوزستان مرهون همه اعضای شورای تامین، دادستان و مجموعه انتظامی و مردم استان است.

    وی افزود: امیدواریم دادستان جدید با جدیت بیشتر در راستای امنیت کلانشهر اهواز گام بردارد و در این راستا همه دستگاه ها با او همراه خواهند بود.

    استاندار خوزستان ادامه داد: قوه قضاییه نیز با حضور حجت‌الاسلام اژه‌ای که همه دوران خدمتشان در قوه بوده و امروز در بالاترین جایگاه قوه قرار دارند مورد اعتماد رهبری هستند، رشد بسیار خوبی داشته است.

    حسینی محراب تاکید کرد: ما به عنوان مجریان از دادستان ها حمایت می‌کنیم و همواره همراه خوبی برای آنها در راستای تامین امنیت مردم خواهیم بود.

    استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات استان اشاره کرد و گفت: خوزستان مصائب و مشکلات فراوانی از جمله آب و هوا و مهاجرت دارد که باید توجه ویژه ای به آن شود.

    وی افزود: ما در استان توقع داریم توجه ویژه به جرائمی که در خوزستان روی می دهد شود؛ در جرائمی مانند نگهداری سلاح باید احکام ویژه و بازدارنده‌ای در خوزستان صادر شود.

    حسینی محراب ادامه داد: مسئله دیگر عدم اجرای قصاص است که به دلیل مسائل فرهنگی موجود، وقتی قتلی صورت می‌گیرد خیلی مهربانانه می رویم تا رضایت بگیریم و قاتلان فکر می کنند که در امنیت هستند.

    استاندار خوزستان تأکید کرد: اگر حکم خدا را اجرا کنیم، این احکام بازدارندگی خواهند داشت. قتل هایی که بعضاً یک یا چند طایفه را درگیر می‌کنند.

    وی در خصوص برخورد با گروهک های معاند و تجزیه طلب نیز گفت: با گروهک ها و تجزیه طلب ها برخوردهای مناسبی توسط نیروهای مردمی، سپاه و سایر نهادها صورت گرفته است و همچنان ادامه دارد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز