• نویسنده : فاطمه کریمی
  • دادستان جدید مرکز خوزستان گفت: با هرگونه تجاوز از قوانین که سبب تضییع حقوق عمومی و بیت المال شده و امنیت عمومی را خدشه دار کند با شدت و قاطعیت برخورد می‌شود.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، امیر خلفیان صبح امروز در آیین معارفه و تکریم دادستان عمومی و انقلاب خوزستان که در محل سالن همایش های گیت بوستان اهواز برگزار شد، با اشاره به فعالیت های خود در دادگستری خوزستان، گفت: بیش از به ۲۳ سال در سمت های مختلف قضایی در خوزستان خدمت کردم و تخطی از قوانین حاکمیتی کشور را خط قرمز خود دانسته و با هرگونه تجاوز از قوانین که سبب تضییع حقوق عمومی و بیت المال شود با شدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

    وی افزود: در این سمت سرلوحه کار خود را سند تحول و تعالی قوه قضاییه و برنامه های دادستانی کل کشور قرار خواهم داد.

    دادستان خوزستان ادامه داد: تعامل موثر و کارآمد با مقامات انتظامی و قضایی خواهیم داشت و با همه ضابطین مختلف جهت پیشبرد اهداف و افزایش امینت جامعه همکاری خواهیم کرد.

    خلفیان تصریح کرد: پیگیری مستمر منویات رهبر انقلاب و ریاست محترم قوه قضاییه راجع به شعار سال با استفاده از ظرفیت های استان در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

    وی در خصوص برخورد با متخلفان گفت: برخورد شدید با مرتکبان جرایم خشن و مسلحانه و امنیتی و مخلان نظم و آرامش عمومی خواهیم داشت. همچنین برخورد قاطع و سریع و قانونی با هرگونه جرائم، مفاسد اقتصادی و متعرضین به حقوق عامه و بیت المال خواهد شد.

    دادستان خوزستان با اشاره به اجرای حدود الهی در جرایم خاص و خشن و موثر در افکار عمومی گفت: تلاش می‌کنیم حدود الهی را به گونه ای اجرا کنیم که در افکار عمومی بازخورد مثبتی داشته و برای متخلفان بازدارند باشد.

    خلیفان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی دنبال می کنیم بحث مبارزه با گروهک های تجزیه طلب، تکفیری، سلفی، منافقین و سلطنت طلبان خواهد بود.

    وی همچنین برخورد با متخلفان در فضای مجازی را از دیگر برنامه های خود در سمت دادستانی خوزستان عنوان کرد و گفت: حمایت قانونی از عملکرد قانونی افراد خواهیم داشت اما با متخلفان هیچگونه مماشاتی نخواهیم کرد.

    دادستان خوزستان ادامه داد: برنامه ریزی رصد متهمان بازداشتی و محکومان در زندان و فعال شدن بیش از پیش انجمن حمایت از زندانیان از دیگر فعالیت ها خواهد بود.

    وی تاکید کرد: مبارزه‌ با پدیده زمین‌خواری و پیگری حقوق عامه به خصوص در حوزه محیط زیست و آب و فاضلاب خواهیم داشت.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز