• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • پیرو برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی کشور در روزهای آینده ، بهزیستی شوشتر جشنواره شهرستانی بازی های بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت را برگزار نمود.

    شوشتر- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، در این جشنواره حدود۸۰ نفر از افراد دارای معلولیت بهزیستی شهرستان در رشته های دال پلان،هفت سنگ،دوز فیزیکی و مچ اندازی باهم به رقابت پرداختند و در انتها افراد با رکورد بالا در هر رشته، جهت حضور در مسابقات استانی بازی های بومی محلی ، انتخاب شدند.

    دکتر نرگس بهداروند رئیس بهزیستی شهرستان در این خصوص گفت: از تمامی دست اندرکاران برگزار کننده این جشنواره مخصوصا آقای دکتر شیخی رئیس اداره ورزش و جوانان و کارشناسان محترم آن اداره و جناب آقای ایوبی رئیس هیئت ورزشی شهرستان و مسئولین فنی و پرسنل مراکز توانبخشی و مددکاری بهزیستی و همچنین کارشناسان بهزیستی و مدیرعامل موسسه خیریه بهشت پنهان M.S،تقدیر و تشکر میگردد.

    لازم به ذکر است از مدیریت آموزش و پرورش جناب آقای عابدی پور و مدیر محترم هنرستان حاج احمد افشار آقای حسن بند با در اختیار قراردادن سالن ورزشی این مجموعه، بهزیستی شهرستان را در برگزاری این مراسم همراهی نمودندقدردانی نماییم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز