• مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۲۰۵ طرح بزرگ شبکه برق درکلانشهر اهواز با اعتباری بالغ بر یک هزارو ۶۶۰ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال از محل منابع داخلی به بهره برداری رسید.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از ایرنا، محمد فراتی روز چهارشنبه ۷شهریورماه در آئین بهره برداری از ۲۰۵ طرح‌ برق‌رسانی در کلانشهر اهواز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مناطق مختلف شهری و روستایی طرح‌های مختلفی در حوزه توسعه و احداث شهری، اصلاح و بهینه سازی شهری، روشنایی معابر و توسعه و احداث روستایی بهره برداری شده است.

    وی با بیان اینکه در بخش توسعه و احداث شهری پروژه‌هایی در زمینه احداث خطوط برق برای تامین برق مشترکین جدید به بهره برداری رسیده است گفت: تعدیل بار ترانس ها و فیدرها به منظور بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین و جلوگیری از بروز خاموشی ناخواسته و افزایش قدرت مانور جهت کاهش زمان خاموشی و انرژی اجرا شده است.

    مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: در بخش اصلاح و بهینه سازی شهری، طرح‌هایی شامل اصلاح و بهینه سازی و مقاوم سازی شبکه، تعویض تجهیزات معیوب و فرسوده شبکه به منظور پایدارسازی شبکه و کاهش زمان خاموشی و انرژی توزیع نشده به بهره برداری رسید.

    فراتی با اشاره به طرح‌های بهره برداری شده روستایی افزود: یکی از مهمترین بخش‌های خدمات رسانی این شرکت ارائه خدمات مطلوب در بخش مولد جامعه است که در این بخش طرح‌های توسعه و احداث روستایی شامل احداث خطوط برای تامین برق مشترکین جدید روستایی وتعدیل بار ترانس‌های روستایی برای بهبود کیفیت برق دریافتی مشترکین واصلاح و بهینه سازی و مقاوم سازی شبکه و … به بهره برداری رسید.

    به گزارش ایرنا، کلانشهر اهواز با یک هزار و ۸۴۸ مشترک در بخش صنعت، یک هزارو ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.

    به گزارش ایرنا دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است.