• نویسنده : زهره کریمی
  • مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در پنج ماه ابتدایی امسال با تولید بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات برق، شاهد افزایش ۱۲ درصدی تولید این نیروگاه در مقایسه با مدت مشابه پارسال بودیم.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، محسن حافظی مجموع تولید پنج ماه نخست سال را ۳ میلیون و ۸۰۷ هزار و  ۴۵۲ مگاوات ساعت عنوان کرد و گفت: این نیروگاه به لحاظ گرمای بی سابقه هوا  یکی از سخت‌ترین سال‌های فعالیت خود را سپری می‌کند و ما نیز نهایت تلاش خود را برای تولید پایدار این انرژی حیاتی به کار گرفته ایم.

    وی با اشاره به افزایش ۲۳ مگاواتی تولید لحظه‌ای واحد‌های نیروگاه رامین در ۵ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: این نیروگاه سالهاست که با چالش‌های متعددی روبروست که بخشی از آنها با بهره مندی از دانش و تجربه ارزشمند کارکنان این مجموعه بهبود یافته و بخشی دیگر نیازمند نگاه ویژه مدیران بالادستی است تا بتوانیم واحد‌های تولیدی را با حداکثر توان در مدار نگه داریم.

    حافظی ادامه داد: با تلاش و همت کارکنان این نیروگاه و همچنین مشارکت هموطنان در صرفه جویی انرژی برق روز‌های باقیمانده از تابستان داغ امسال را به خوبی سپری نماییم.

    نیروگاه رامین اهواز بزرگ‌ترین نیروگاه حرارتی کشور با  ۶ واحد تولیدی در حال گذر از آخرین روز‌های پرمصرف برق در تابستان داغ خوزستان است و نقش مهمی در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور  ایفاء می‌کند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز