• نویسنده : زهره کریمی
  • صبح سه شنبه شهردار اهواز در جریان بازدید از سه فرهنگسرای در حال ساخت بر تکمیل هرچه سریع‌تر آنها تاکید کرد.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، رضا امینی شهردار اهواز با بیان اینکه نزدیک به ۷ سال از زمان آغاز ساخت فرهنگسراهای جمهوری اسلامی واقع در آخر آسفالت، شهرک پردیس و ملاشیه می‌گذرد اظهار داشت: به دلیل اختلافات پیمانکار و شهرداری، پرونده هر سه فرهنگسرا در محاکم قضایی بوده که در حال حاضر با حل و فصل آن‌ها شهرداری نسبت به ادامه ساخت اقدام کرده است.

    وی با بیان اینکه دو فرهنگسرای واقع در آخر آسفالت و کوی پردیس پیشرفت فیزیکی خوبی داشتند، ادامه داد: با توجه به قرارداد منعقد با پیمانکار و پس از اتمام مراحل ساخت و تکمیل، شهرداری بلافاصله آنها را تجهیز نموده و در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد داد.

    امینی در مورد فرهنگسرای ملاشیه گفت: با توجه به وضعیت کنونی فرهنگسرا، لازم است ابتدا ساختمان توسط کارشناسان شهرداری مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پس از آن برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

    امینی با اشاره به کلنگ زنی ۸ فرهنگسرا در هفت محله و بهره‌برداری از ۵ فرهنگسرا گفت: دیدگاه شهرداری اهواز آن است که تعداد فرهنگسراهای موجود در محلات بیش از پیش افزایش یابد تا بتوان خدمات اولیه در حوزه‌های اجتماعی را با کیفیت بهتری به شهروندان ارائه داد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز