• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • به مناسبت هفته دولت، با حضور خانچی معاون عمرانی استاندار و مسئولین شهرستان خط ۱۶۰ میلیمتری انتقال آب تعاونی ایثار رسماً بهره برداری شد.

    شوشتر- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، احمدی مدیر این امور اظهار داشت : با توجه به لزوم ایجاد زیر ساخت لازم برای تعاونی مسکن ایثار شهرستان شوشتر که ۴۶۰ واحد مسکونی را شامل می شود این خط به طول ۵۵۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در هفته های گذشته اجرا و در هفته دولت بهره برداری شد.

    وی افزود : با توجه به عبور این خط انتقال از روستاهای خرمن خاک و تک کاب ، تامین آب این دو روستا با جمعیت ۳۷۰۰ نفر نیز با استفاده از این خط انجام شد و مشکل افت فشار و قطعی های مکرر سال های اخیر برطرف گشت.

    وی در پایان گفت : از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولین محترم دکتر علیدادی مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان و معاونین، حجت الاسلام والمسلمین سادات ابراهیمی نماینده مردم شریف در مجلس،دکتر سید موسوی فرماندار شهرستان و معاونین، دکتر شیاسی بخشدار مرکزی ،اعضای شوراها و دهیاران خرمن خاک و تک‌تکاب صمیمانه قدردانی می‌کنم و این نوید را می‌دهم که آبرسانی مستمر و با کیفیت و رفع مشکلات احتمالی در سایر نقاط شهرستان با قدرت ادامه خواهد داشت.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز