• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • مهندس محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت ، روز کارمند را تبریک گفتند.

    جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز ؛ متن این پیام به شرح زیراست:

    بسمه تعالی
    هفته دولت یادآور فداکاری یاران با وفا و صدیق انقلاب است ، شهیدان والامقامی همچون رجایی و باهنر که در سالهای آغازین استقرار جمهوری اسلامی برای تثبیت و تقویت این نظام مقدس جانفشانی کردند و شهدای بزرگواری چون رئیسی و امیر عبدالهی که در دهه پیشرفت انقلاب برای سربلندی ملت ایران از جان مایه گذاشتند. دولتمردان انقلابی و شرافتمندی که مصداق واقعی خدمتگزاری بی منت بودند چراکه تمام وجود و اندیشه خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی نمودند و به همین دلیل مردم قدرشناس ما همچنان یاد و خاطره این شهیدان سرافراز را زنده نگه داشته اند.

    هفته دولت همچنین فرصت مغتنمی برای تبیین گفتمان انقلاب و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام شهدا بویژه شهیدان «رجایی ، باهنر و رئیسی» می باشد تا ان شاءالله دولتمردان ما با تاسی از این شهیدان و با تکیه بر شاخص های دولت مطلوب و اتخاذ رویکرد انقلابی و جهادی ، افق های تازه ای از پیشرفت و تحول را هدف گذاری نمایند و زمینه های رشد و بالندگی و آبادانی ایران عزیز را فراهم سازند ضمن اینکه هفته دولت امسال با توجه به تقارنی که با آغاز بکار دولت چهاردهم دارد ، ویژگی علیحده ای پیدا کرده است .

    چهارم شهریور نیز به عنوان روز کارمند فرصتی ارزشمند برای تقدیر و تشکر از کارکنان متعهدی است که با صداقت و امانتداری برای پیشبرد امور ، خدمت به مردم و سربلندی جامعه دینی تلاش می کنند.

    اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و درود و صلوات به ارواح مطهر همه شهدای دولت ، برای دولت جدید آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت به کشور و ملت شریف ایران را داریم و به عموم کارکنان پرتلاش از جمله کارمندان شاغل در سطح ادارات شهرستان گتوند و خصوصا کارکنان مجموعه مدیریت شهری جنت مکان  تبریک و خدا قوت میگوئیم . امید که اعضای محترم دولت چهاردهم با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با تلاشی مسئولانه بر نارسایی ها فائق آمده و با محقق ساختن شاخصه های دولت خدمتگزار ، حلاوت خدمت صادقانه و بی منت را به مردم با وفا و قدرشناس ایران بچشانند .

    محسن جلکانی شهردار شهر جنت مکان

    و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز