• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مهندس محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان طی پیامی رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت و تعزیت عرض نمودند.

    متن پیام به شرح ذیل است:

    روزهای پایان ماه صفر همزمان شده با بزرگترین مصیبت های دنیای اسلام و جهان تشیع، چرا که رحلت جانگداز پیامبر بزرگ اسلام (ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا علیه السلام و اسارت اهلبیت سلام الله علیه پس از واقعه کربلا اندوهی فراوان و سخت برای دوستداران آن حضرت و اهلبیت عصمت و طهارت است.

    پیامبر اکرم (ص) بعنوان رسول صلح و دوستی سالها رنج و مشقت کشید تا انسانها پیام رحمت الهی و دین مبین اسلام را به گوش جهانیان برساند و با صبر و شکیبایی و مهربانی راهی سخت را پیمود اما دو نعمت گرانبها پس از رحلت جانگدازش، برای انسانها برجای گذاشت و آنها کتاب خدا و اهل بیت (ع) بودند.

    کریم اهلبیت عصمت و طهارت امام حسن(ع) و امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) از ستارگان و نعمت هایی بودند که به دست دشمنان اسلام مظلومانه به شهادت رسیدند و بار دیگر مظلومیت خاندان پیامبر را بر انسانها و فطرتهای خفته آشکار ساختند.

    اینجانبان بر خود وظیفه میدانیم رحلت جانگداز رسول مهربانی و رحمت، حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت غریبانه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به تمامی مسلمانان و شیعیان جهان علی الخصوص مردم متدین و انقلابی شهر جنت مکان تسلیت و تعزیت عرض نماییم و امیدواریم از رهروان صدیق آن حضرت باشیم.

    مهندس محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز