• نویسنده : زهره کریمی
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: ۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد خوزستان قرار دارند.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، جمال شیبه با اشاره به آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم»، در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است. مرحله دوم جشن عاطفه‌ها و مراسم زنگ عاطفه‌ها هم در مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه در مرحله اول دو هزار بسته در کمیته امداد منطقه شرق اهواز توزیع شد، افزود: این پویش با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد در مصلی‌های نماز جمعه و استقرار پایگاه‌ها در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهرها در سطح استان خوزستان تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: این جشن ملی هر ساله همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی آحاد مختلف مردم نیکوکار در استان خوزستان برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان قرار دارند، افزود: به منظور تامین و تهیه بسته‌های فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، نوشت‌افزار، کیف، کفش و لباس برای این دانش‌آموزان، از همه نیکوکاران حقیقی و حقوقی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دعوت می‌شود در این پویش ملی مشارکت و کمیته امداد را برای ارائه خدمت با کیفیت به دانش‌آموزان نیازمند یاری کنند.

    شیبه گفت: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری، کمک‌های غیرنقدی خود را به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان خوزستان تحویل دهند و همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

     

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز