• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر گفت: بر اثر واژ گونی یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به علت انحراف از جاده ، در ۱۰ کیلومتری جاده شوشتر به اهواز روبروی روستای مهدی آباد ۳ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛ احمد علی آهنگر شوشتری رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر گفت: بنا به گزارش رهگذران جاده ای مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در ۱۰ کیلومتری جاده شوشتر به اهواز(روبروی روستای مهدی آباد)، بلافاصله ۳ نفر از نجاتگران پایگاه امداد ونجات جاده ای این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه آمبولانس راس ساعت۱۲:۰۲ ظهر امروز به محل حادثه حاضر شدند.

    وی در ادامه عنوان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه توسط نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس در صحنه، ۲ نفر از مصدومین که یک کودک ۶ ساله و یک خانم ۳۲ ساله بودند با آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر انتقال یافتند و مصدوم سوم که جوانی ۲۰ ساله بود سر پایی درمان شد.

    این مسئول رعایت جوانب احتیاط در رانندگی را مورد تاکید قرارداد واز عموم مردم خواست که در روبرو شدن با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق شماره ۱۱۲ آگاه کنند تا با حضور به موقع نیروهای امدادی از میزان آسیب های حوادث جلوگیری شود.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری خوزنا