• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش میان آب شوشتر برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، در این جلسه محمد فتحی نژاد بخشدار میان آب شوشتر  ضمن  گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، از رشادتها و جانفشانی های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس و شهادت و مجاهدت های رزمندگان میهن اسلامی این مرز و بوم تجلیل نمود.

    بخشدار میان آب شوشتر  بزرگداشت هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم دانست که همگان به یاد آورند آرامش و امنیت جامعه امروزی با فداکاریهای دیروز و خونهای به زمین ریخته شده دلیرمردان عرصه جهاد وشهادت بدست آمده است.

    وی برافراشتن هر پرچم و صندلی مسئولیت های فعلی را مرهون شهدای گرانقدری دانست که با اخلاص و فداکاری جان خویش را فدای کشور، نظام و انقلاب نمودند.

    محمد فتحی نژاد از دهیاران و شورای اسلامی بخش،توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین را خواستار شد.

    در ادامه سروان پاسدار عبدالله موسوی فرمانده بسیج حوزه مقاومت روستایی حضرت امام محمدباقر(ع) نیز با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس،پاسداشت این ایام و انتقال آن به نسل آینده را در زنده نگه داشتن روحیه جهاد وشهادت در جامعه موثر دانست.

    وی با اشاره به موضوعات اخیر و فضا سازیها و سوءاستفاده های رسانه های معاند و دشمنان ایران اسلامی،بر هوشیاری دهیاران و شوراهای اسلامی بعنوان نخبه های بخش در خنثی سازی توطئه های معاندین نظام ،تاکید کرد.

    در این جلسه که با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش میان آب برگزار شد،برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس این بخش تشریح شد.

    فضا سازی و نصب بنرمناسبتی روستاها،حضور اهالی ،دهیاران وشوراهای اسلامی بخش در نماز جمعه شهرستان شوشتر،غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای بخش میان آب،دیدار با خانواده شهدا،جانبازان،ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بخش ،اهم برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بخش میان آب شوشتر می باشد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز