• نویسنده : زهره کریمی
  • اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، سید نورالله موسوی مدیرعامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز گفت: شهدا گمنام افراد دلیری هستند که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون که سالها از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق می گذرد، هیچ رد و نشونی از آنها باقی نمانده و بی نام و نشان هستند. این افراد شجاع که برای شرف و ابروی کشور و خانواده های خود جنگیدند و مظلومانه شهید شدند در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای دارند.

    وی افزود: یادمان شهدای گمنام قبله گاه فرهنگی هر منطقه به شمار می‌رود بنابراین تکمیل و رسیدگی به یادمان‌ها موجب رضایت مردم خواهد شد.

    مدیر عامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز در پایان ضمن بیان اینکه بزودی عملیات ساختمانی یادمان شهدای گمنام پارک گلهای گلستان واقع در حوزه خدماتی منطقه چهار شهرداری اهواز تکمیل خواهد شد عنوان کرد: گلزارها و یادمان‌های شهدا، ظرفیتی بزرگ در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستند که می‌توانند به‌عنوان زیارت‌گاه اهل یقین، قرارگاه‌های فرهنگی بزرگی در این زمینه، در اقصی‌نقاط کشور به حساب بیایند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز