• نویسنده : زهره کریمی
  • فرماندار شهرستان اهواز گفت: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافت.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، سید احمد موالی زاده شامگاه پتجشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهواز در سالن اجتماعات شهید فرجوانی فرمانداری بیان کرد:این اعتبارات ز محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سه درصد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال جاری می‌باشد.

    وی ادامه داد: اعتبارات اهواز امسال نسبت به پارسال در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سه درصد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی ۱۴۰ درصد و در بخش اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ۶۹ درصد رشد داشته است.

    فرماندار اهواز عنوان کرد: ااعتبارات سال ۱۴۰۳ به بخش‌های انرژی، حمل و نقل، صنعت و معدن، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، مسکن، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، آب و فاضلاب، بهداشت، دین و مذهب، ورزش و تفریحات، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی، گردشگری، آموزش و پرورش عمومی و آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی شهرستان اختصاص داده شد.

    موالی زاده با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار به ترتیب در بخش‌های فرهنگ و هنر، حمل و نقل و صنعت معدن است، گفت: اولویت اعتبارات به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان اهواز اختصاص دارد و تلاش داریم طرح‌های نیمه تمام شهرستان تکمیل شوند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز