- نویسنده : زهره کریمی
-
- منبع خبر : پایگاه خبری رهرو نیوز
http://rahronews.ir/?p=1280552
اهواز- پایگاه خبری رهرو نیوز
در همایش سراسری مدیران روابط عمومی نیروگاههای برق حرارتی کشور، روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز برای ششمین سال متوالی، عنوان برترین روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهرو نیوز بر پایه خبر روابط عمومی ، این رویداد با حضور مقیمی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت نیرو، اسکندری معاون راهبری تولید برق حرارتی، کاوه کریمی معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، و محمد لبابیان مدیرکل روابط عمومی صنعت برق حرارتی برگزار شد.
در این نشست، داوود سلیمانی، مدیر دفتر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، با ارائه گزارشی از فعالیتهای رسانهای این مجموعه، به نقش شبکههای اجتماعی، رسانههای دیجیتال و پلتفرمهای نوین ارتباطی در افزایش آگاهی عمومی درباره تولید برق و سختیهای آن پرداخت.
وی استفاده از هوش مصنوعی در تحلیل بازخوردهای رسانهای و بازنمایی تلاشهای کارکنان نیروگاه را گامی نو در جهت شفافسازی و تعامل با افکار عمومی دانست.
سلیمانی در ادامه به بازتاب گسترده کلیپ مستند تلاش کارکنان نیروگاه رامین در جلوگیری از خروج یک واحد نیروگاهی در شرایط دمایی سخت (۷۰ درجه در کندانسور) اشاره کرد و گفت:«این کلیپ که در تیرماه سال گذشته منتشر شد، علاوه بر بازتاب در بیش از ۱۲۰۰ گزارش خبری، بیش از ۱۶ میلیون بازدید در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی داشته است.»
مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان نیروگاه برای همراهی و تعامل در مسیر اطلاعرسانی، تأکید کرد: «تجربه ما نشان میدهد که روابط عمومی اگر بهدرستی از ابزارهای دیجیتال استفاده کند، میتواند به یکی از ارکان اصلی ارتباط صنعت با جامعه تبدیل شود.»
کسب این عنوان برای ششمین سال پیاپی، نشاندهنده تثبیت جایگاه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز بهعنوان یکی از پیشروترین نهادهای اطلاعرسانی در حوزه برق کشور است؛ جایگاهی که بر پایه تجربه، نوآوری و تعامل مؤثر با رسانهها شکل گرفته است.
Sunday, 25 May , 2025