• به گزارش رهرو نیوز: مهدی معینی فر در توضیح بیشتر در این باره افزود: در این ارتباط ضرورت تکریم تمامی کارکنان به خصوص نیرو های عملیاتی و اقماری و حفظ کرامت آنان با پی جویی مسائل و درخواست ها و قرار دادن آنها  در اولویت ، مورد تاکید مدیریت ارشد سازمان است.

     

    وی اظهار کرد: این امور در راستای ترویج فرهنگ تکریم و رضایتمندی مراجعه کنندگان، برنامه هایی را برای آسان سازی ارتباط و هم افزایی مطلوب میان کارکنان و مراجعان با مسئولان ترسیم و در دست اجرا دارد.

     

    معینی فر با اشاره به ایجاد سیستم های اتوماسیون اداری برای پیگیری امور کارکنان، گفت: همکاران اقماری حسب فرصت محدود در ایام استراحت برای پیگیری کارهای اداری که نیاز به مراجعه حضوری دارد  به بخش های ستادی مراجعه کرده که انتظار دارند مسائل آنان با اولویت دنبال و موجباب رضایتمندی این دسته از همکاران که نقش اصلی در پیشبرد برنامه های شرکت ایفا می کنند ، فراهم  گردد.

     

    رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران افزود: در راستای ایجاد ارتباط دو سویه میان همکاران صف و ستاد، روز سه شنبه تعدادی از مسئولان دفاتر مدیریت های مختلف با هماهنگی مدیریت منابع انسانی و حضور نمایندگان این امور به موقعیت دستگاه حفاری ۹۳ فتح عازم و از نزدیک با شرایط کار و زحمات همکاران عملیاتی آشنا شدند.

     

    وی افزود: در جریان این بازدید رئیس دستگاه و شماری از کارکنان در زمینه مشکلات و مشخصه های کار توضیح و انتظارات خود را از همکاران ستادی در خصوص پی جویی مسائل اداری بیان داشتند.

     

    انتهای پیام/*