• به گزارش رهرو نیوز  از یاسوج:  اسماعیل رضایی ظهر امروز در نشست با کارکنان آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن مهرماه برنامه‌های ویژه‌ای جهت بازگشایی مدارس داریم.

     

    رئیس آموزش و پرورش عشایر استان در ادامه گفت: یکی از برنامه‌ها اعزام کاروان عاشقان حسینی جهت محرومیت‌زدایی در مدارس عشایر استان است.

     

    وی افزود: این کاروان روز 26 شهریور اعزام خواهد شد و طی آن همه مدارس عشایری استان مورد بازدید قرار می‌گیرد و نیازهای مدارس عشایری را برطرف می‌کنیم.

     

    این مسؤول گفت: این نیازها از یک صندلی دانش‌آموز گرفته تا میز آموزگار و هوشمند سازی مدارس و سایر موارد مورد نیاز مدارس عشایری استان است.

     

    رئیس آموزش و پرورش عشایری استان گفت: کمک‌های خیرین را برای این کار آماده کرده‌ایم و همچنین طی نشستی با مدیران بانک‌های استان از مشارکت آن‌ها برای محرومیت‌زدایی مدارس عشایری استان استفاده می‌کنیم.

     

    این مسؤول در ادامه به آمار امسال تعداد دانش‌آموزان و کلاس‌های درس و تعداد مدارس عشایری استان اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون 3800 نفر دانش‌آموز ثبت‌نامی داشته‌ایم که تا اول مهر تعداد آن‌ها با احتساب دانش‌آموزان عشایر کوچ‌رو به 4 هزار و 200 نفر خواهد رسید.

     

    وی گفت: این تعداد دانش‌آموز در 360 کلاس درس و 204 مدرسه عشایری تحصیل خواهند کرد که تعداد 480 معلم عشایری کار تعلیم و تربیت را بر عهده خواهند داشت.

     

    انتهای پیام /*

    منبع خبرگزاری فارس