• به گزارش خبرنگار رهرو نیوز ، پیش از ظهر روز گذشته انتخابات دور دوم شورای پنجم اسلامی شهر اهواز در حالی برگزار شد که عبدالزهرا سنواتی به عنوان تنها کاندیدای ریاست این شورا با ۱۳ رای موافق به عنوان رئیس شورای شهر اهواز انتخاب شد.

    در ادامه این جلسه، مهران باباپور به عنوان تنها کاندیدای نایب رئیس شورا، محمدهادی ‌قنوات به عنوان تنها کاندیدای منشی اول شورا، محمد رضا ایزدی به عنوان تنها کاندیدای منشی دوم شورا و اسکندر لطفعلی‌زاده نیز به عنوان تنها کاندیدای خزانه‌دار شورا با اخذ رأی تمامی ۱۳ عضو شورای شهر اهواز انتخاب شدند.

    در ادامه محمدجعفر فلسفی با بیان اینکه در مدت یکسالی که از عمر شورای پنجم v می گذرد هجمه بسیاری برای ناکارآمد نشان دادن شورا صورت گرفت، گفت: برخی که در ابتدا از ناکارآمدی شورا سخن می گفتند اکنون نیز قصد ایجاد بن بست در شورای اسلامی شهر را دارند تا بگویند در اهواز نمی توان کار شورایی انجام داد.

    وی با تأکید بر اینکه اختلاف نظرها میان اعضای شورای شهر نباید علنی شود گفت: در شورای پنجم شهر اهواز شاهد ترکیب خوبی از اعضا هستیم که در صورت ایجاد اتحاد و همدلی میان اعضا، شاهد عملکرد خوبی خواهیم بود.

    فلسفی توجه به سرمایه گذاری در کلانشهر اهواز را ضروری دانست و افزود: فراهم کردن زمینه برای حضور بخش خصوصی و مشارکت در اجرای پروژه ها سبب برون رفت شهرداری از مشکلات مالی می شود.

    همچنین مهران باباپور که برای سال دوم به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد، گفت: انتخاب هر کدام از اعضای هیأت رئیسه با ۱۳ رأی موافق نشان دهنده یکدلی، انسجام، هماهنگی و عزم راسخ اعضای شورا برای خدمت رسانی است.

    وی در ادامه با بیان اینکه باید از بازی های سیاسی و قوم گرایی دوری کرد، یادآور شد: ریاست جدید شورا به عنوان یک چهره فراقومی و ملی انتخاب شده و باید در راستای تحقق اهداف شورا در خدمت رسانی به شهروندان گام برداشته و با مدیریت صحیح شورا را در مسیر خدمت هدایت کند.

    گفتنی است جلسه هفته پیش انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز لغو و به 10 شهریور موکول شده بود.

     

    انتهای پیام/*