• به گزارش رهرو نیوز ،  نوسازی مدرسه روستای چم کنار، زمین چمن طبیعی روستاهای چم کلگه و حسین آباد،آسفالت روستای جبرآباد و چم تنگ و خانه ورزش روستاهای چم مراد،کریم آباد و حسین آباد از جمله طرح هایی بودند که امروز سه شنبه در این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

    بخشدار مرکزی هندیجان در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: برای احداث زمین چمن طبیعی در دو روستای چم کلگه و حسین آباد مبلغ یک میلیارد ریال(هر روستا 500 میلیون ریال) از محل اعتبارات ارزش افزوده دهیاری ها هزینه شده است.

    غلامعباس دانش پژوه افزود: این دو طرح در مدت 6 ماه انجام و زمینه برخورداری حدود 200 خانوار این روستاها را از فضای ورزشی فراهم نموده است.

    وی ادامه داد: برای آسفالت حدود 16 هزار متر مربع مساحت دو روستای جبرآباد(10 هزار) و چم تنگ(6 هزار) مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال در مدت دو ماه از محل اعتبارات ارزش افزوده هزینه شده است.

    مدیر آموزش و پرورش هندیجان نیز در مراسم بهره برداری از مدرسه نوسازی شده چم کلگه اظهار داشت: برای نوسازی این مدرسه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات نوسازی مدارس استان تخصیص و هزینه گردید.

    محسن محسنی نژاد ادامه داد: این مدرسه دارای 4 چهار کلاس درس و تعداد 22 دانش آموز است.

    رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان نیز در مراسم افتتاح سه خانه ورزش اظهار داشت: برای احداث خانه ورزش در روستاهای چم مراد،کریم آباد و حسین آباد مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال(هر روستا 500 میلیون ریال) از محل اعتبارات هیات های روستایی عشایری در مدت یک ماه هزینه شد.

    حسین محسنی نژاد ادامه داد: این اماکن به میز تنیس،شطرنج،دارت و فوتبال دستی با هدف توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت در روستاها تجهیز شده اند.

    انتهای پیام /*