• به گزارش رهرو نیوز از یاسوج، عزیز فیلی پیش از ظهر امروز از طریق سامانه تلفنی 111 پاسخگویی مردم از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد بود.معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه به خبرنگاران گفت: مهمترین مطالبات مردم در حوزه عمرانی، زیرساخت‌های روستایی، آب شرب و راه روستایی بود.

     

    معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیمانکاران در مناطق شهری و روستایی پروژه‌هایی را انجام داده و خواستار پیگیری مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی بودند و ما هم پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

     

    وی تصریح کرد: طرح‌های حوزه گردشگری و گلایه‌مندی مردم از طولانی شدن روند پاسخ به استعلامات از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مردم از طریق سامانه سامد (111) بود که خواسته‌های مردم پیگیری می‌شود.

     

     

     

    این مسؤول با اشاره به اینکه بالغ بر 40 نفر مشکلات خود را از طریق این سامانه مطرح کردند، گفت: بیشتر کسانی که از این طریق با ما ارتباط برقرار کرده بودند از نقاط دور افتاده و محروم استان بودند، یکی از مزایای سامانه تلفنی سامد عدم حضور مردم از روستاها و مناطق دور افتاده برای بیان مشکلات است.

     

    فیلی عنوان کرد: بیشتر کسانی که از این طریق ارتباط برقرار کردند از شهرستان‌های چرام، شهرستان بویراحمد مناطق لوداب قلعه رئیسی و سایر مناطق محروم و دور افتاده بودند که در اسرع وقت خواسته‌های آنها به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.

     

    اما محمود مؤمن‌نسب مدیرکل بازرسی استانداری در خصوص سامانه سامد به خبرنگار فارس گفت: استاندار استان در هفته‌های گذشته از طریق این سامانه پاسخگوی مردم بود و معاون حوزه عمرانی دومین فردی است که پای میز سامانه 111 قرار گرفته است.

     

    وی بیان کرد: بنا داریم در برنامه بعدی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی از طریق این سامانه دعوت کنیم و برای هر کدام از نمایندگان که اعلام آمادگی کنند برنامه‌ریزی خواهیم کرد که پاسخگوی سوالات و خواسته‌های مردم باشند.

     

     

     

    این مسؤول عنوان کرد: انتظاری که از مسؤولان داریم اینکه با این سامانه به صورت رفع تکلیف برخورد نکنند و پاسخگویی دقیق، شفاف و نتیجه‌ محوری داشته باشند تا مردم نسبت به مسؤولان دلسرد نشوند.

     

    انتهای پیام/*

    منبع خبرگزاری فارس