• به گزارش رهرو نیوز از یاسوج صبح امروز نشست اولیه برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان عشایری جنوب کشور در محل دفتر کار رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور سید بهاء‌الدین ملک‌حسینی معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

     

    در این نشست ملک‌ حسینی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش به توانمندی‌های استان ما برای برگزاری برنامه‌های در سطح ملی پی برده است اظهار کرد: امروز قرار بود که مکان این جشن را در گچساران و در روستای سرآ‌ب‌ننیز اعلام کنیم که توفیق شد ذهن ما به سمت حرم حضرت بی‌بی‌حکیمه سوق پیدا کرده و تصمیم ما برای برگزاری محل همایش ملی جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر عشایر جنوب کشور به این مکان معنوی تغییر کند.

     

    معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن تکلیف دانش‌آموزان عشایری کشور در 2 منطقه شمالی و جنوبی در کشور برگزار می‌شود که استان فارس سال گذشته میزبان بود و استان ما امسال میزبان دانش‌آموزان جنوب کشور از استان‌های فارس، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری است.

     

    این مسؤول گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری این همایش ملی استفاده کنیم و به نظر ما بهترین مکان بری برگزاری همایش در جوار حرم حضرت بی‌بی‌حکیمه و در دهه فجر همزمان با 40 سالگی انقلاب خواهد بود.

     

    وی با پیش‌بینی حضور 400 دانش‌آموز عشایری جنوب کشور در پایه هشتم و متولدین سال 83 در این همایش ملی خاطرنشان کرد: یکی از مهمانانی که قطعا در همایش شرکت خواهد کرد حجت‌الاسلام قرائتی است و از وزارتخانه در سطح وزیر و در صورت عدم حضور یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش عشایری کشور حضور خواهد داشت.

     

    انتهای پیام/*

    منبع خبرگزاری فارس