• نویسنده : زهره کریمی
  • اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه طی پیامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و جمعی از یارانش را تسلیت گفت.

    متن این پیام بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

    شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است؛ با قلبی آکنده از غم و اندوه و با تأثر فراوان شهادت خادم الرضا(ع) و خادم ملت شریف ایران حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را دریافت نمودیم. ایشان چه در دوران ریاست قوه قضائیه و چه در دوران ریاست قوه مجریه حامی اصلی و یار و یاور کارگران نجیب و پرتلاش هفت‌تپه بود. بدینوسیله اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه شهادت آن مرد مجاهد و جمعی از یاران باوفایش را محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و ملت شریف و بصیر ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای درگذشتگان این حادثه تلخ و ناگوار، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و اجر جمیل مسئلت مینمایم.

    علیرضا دورباشی‌زاده
    مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه
    اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز