• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • امام جمعه و فرماندار شوشتر در پیام مشترکی، اقشار مختلف مردم شهرستان را برای حضور گسترده در انتخابات ۸ تیرماه دعوت کردند.

    شوشتر- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، حجت الاسلام حبیب پور امام جمعه و دکتر سید موسوی فرماندار شوشتر در پیام مشترکی، اقشار مختلف مردم شهرستان را برای حضور گسترده در انتخابات ۸ تیرماه دعوت کردند. در متن پیام آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    رهبر معظم انقلاب:

    «حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.»

    برگزاری انتخابات زودرس ریاست جمهوری، در شرایطی که هنوز ملت ایران داغدار و بهت زده از فقدان شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت پرواز اردیبهشت ماه سال جاری هستند، ضرورتی است که با تعیین ساز و کار مقرر در قانون اساسی در هشتم تیر ماه رقم خواهد خورد.

    تاریخ و تجربه‌ عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی‌بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش‌رو، موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال نقشه‌های شوم و ظالمانه‌شان بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

    به یقین عرصه‌ انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت‌مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه‌ پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، به ندای امام‌ راحل(ره) و رهبر فرزانه‌ی انقلاب(مدظله‌العالی) لبیک گفته و با تمسک به آیه‌ شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در انتخابات متعدد که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب، کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

    اینجانبان با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و نیروهای امنیتی و تامین امنیت در ایجاد فضای لازم برای انتخابات، از مردم انقلابی شهرستان دارالمومنین شوشتر برای حضور پرشور در محل‌های رأی‌گیری دعوت کرده و امید آن داریم ان‌شاءالله با مشارکت پرشور و همت مردم بار دیگر این دیار علماء، در رتبه‌های بالای مشارکت در استان و کشور باشد.

    حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب‌پور – امام جمعه شوشتر

    سیدمحسن سیدموسوی – فرماندار شهرستان شوشتر

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز