• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در پیامی از مردم شوشتر برای حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد .

    شوشتر- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، علی بهرامی گفت : امنیت و اقتدار ایران عزیزمان به سادگی به دست نیامده و بی شک شور مجاهدت ها و نور شهادت ها بود که چراغ راه گردید و حرکت روشن انقلاب اسلامی را به پیش برده است .

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خاطر نشان کرد :امروز اگر در جهان سربلندیم و سزاوار ، حاصل ایثار و رشادت فراوان مردان و زنان بزرگی ست که پاسدار وجب به وجب این خاک بوده و هستند .

    دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر افزود : سلطنت طلبان فاسد ، منافقان کور دل ، تجزیه طلبان خائن و همه ی جبهه ی استکبار بدانند که مردم آگاه ایران زمین در تبعیت از فرامین امام خامنه ای مد ظله العالی ، با حضور و شرکت شور آفرین خود در انتخابات ریاست جهوری ( در هشتم تیر ۱۴۰۳ ) ضمن بیعت با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز ، بار دیگر بصیرت خویش و عزت و سرافرازی ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد .

    یقین دارم به همت همه ی مردم و مسئولان و انتخابات پر شور پیش رو ،افق های روشنی پیش روی این خاک گوهر خیز است …

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر تاکید کرد : فصل الخطاب ما در همه ی حوزه ها دستورات و فرامین حکیمانه ی امام خامنه ای مد ظله العالی ست و آنچه می فرمایند برای ما انجام آن تلکیف است و وظیفه . به همین سبب برای دلشاد کردن ایشان باید همه با هم در سرنوشت کشور ، خود را سهیم دانسته و در انتخابات پیش رو شرکت کنیم .

    بهرامی در پایان یادآور شد :اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ی شهرستان تاریخی و باستانی شوشتر به کوری چشم دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به مسایل انقلاب بی تفاوت نبوده و نیستند و در روز هشت تیر همپای دیگر اقشار در انتخابات شرکت خواهند کرد و پویایی و تاثیرگذاری خود را در صحنه های حساس و وفاداری خویش را به ایران و اسلام و انقلاب بار دیگر نشان خواهند داد .ان شاالله

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز