• مدیر بیمه دی، معاون و کارکنان شرکت بیمه دی استان خوزستان با خانواده های شهدا و جانبازان دیدار و گفتگو دارند.

     

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی ؛ با توجه به برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ و در راستای نیل به هدف کلان “ارتقا کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان”، مدیر بیمه دی استان خوزستان ، معاون و کارکنان شرکت بیمه دی استان خوزستان در خرداد ماه سال جاری نیز همانند ماه های قبل با ۸ نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگر و دو نفر از بیمه شدگان صعب العلاج شرکت بیمه دی دیدار و گفتگو کردند.

     

    عباس اسکندری اظهار کرد: شرکت بیمه دی به عنوان خدمتگزار خاندان محترم شهدا و جانبازان عزیز و آزادگان صبور در کنار نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان تمام سعی و تلاش خود را در راستای ارائه خدمت بی منت به بهترین بندگان خدا به کار بسته است.

     

    وی اعلام کرد: اجرای این برنامه توسط شرکت بیمه دی در سطح استان خوزستان و بصورت ماهانه از ابتدای سال اجرا شده و تا پایان سال نیز تداوم و استمرار خواهد داشت.

     

    خانم سادات حسینی معاون شرکت بیمه دی استان‌خوزستان در ادامه نیز اضافه کرد: طی این عیادت ها به درخواست ها و مشکلات این عزیزان توجه ویژه میگردد و این شرکت تمام تلاش خود را در جهت رضایت حداکثری و رفع دغدغه درمانی و مشکلات بیمارستانی و پاراکلینیکی جامعه هدف خود ، به کار خواهد بست.