• نویسنده : زهره کریمی
  • نشست خبری ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در خوزستان با حضور دکتر مسعود صفایی‌مقدم رئیس ستاد، فرج‌الله خبیر قائم مقام ستاد و سارا امانی بابادی معاونت سیاسی ستاد برگزار شد.

    اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مسعود صفایی‌مقدم در این نشست که دوشنبه (۴ تیرماه) برگزار شد، با قدردانی از استقبال گرم خوزستانی‌ها از دکتر پزشکیان بیان کرد: رسانه‌ها با انعکاس مسائل، مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند تا در این امر سرنوشت‌ساز مشارکت داشته باشند.

    وی افزود: مردم و جوانان پرسش‌های زیادی دارند. باید با پاسخ دادن به این پرسش‌ها کمک کنیم که جوانان ما فرصت بیشتری برای مشارکت در انتخابات پیدا کنند.

    رئیس ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در خوزستان در خصوص دیدگاه سیاست خارجی دکتر پزشکیان، بیان کرد: در شرایط ایزوله نمی‌توانیم مشکلات مردم را حل و فصل کنیم. بلکه با تعامل فعال با جهان می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

    صفایی‌مقدم افزود: دکتر پزشکیان اصلاح‌طلب است و دولت او اگر بنا است ادامه دهنده دولتی باشد، دولت سوم خاتمی خواهد بود نه دولت سوم روحانی.

    وی اضافه کرد: دکتر پزشکیان به خاطر شان اخلاقی که دارد در بین اصولگرایان نیز رای و طرفدار دارد و برخی اصولگرایان سرشناس این موضوع را با حضور در ستاد با ما در میان گذاشتند.

    رئیس ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در خوزستان در خصوص نگاه دکتر پزشکیان به مسائل خوزستان تصریح کرد: دکتر پزشکیان در گردهمایی اهواز اعلام کردند که حل مشکلات خوزستان را در اولویت دولت‌ام قرار می‌دهم و قول می‌دهم که مسائل و مشکلات خوزستان را برطرف کنم.

    صفایی‌مقدم با بیان اینکه شعار برای ایران، یعنی ایران برای همه ایرانیان با هر دین و آیین و راه و روش خواهد بود، گفت: ما درد مشترک داریم و تنها چیزی که می‌خواهیم این است که قانون اساسی و بخش مربوط به حقوق مردم پیاده شود.

    وی با بیان اینکه رسانه‌ها و مردم با نظارت بر روند انتخابات به سلامت انتخابات کمک کنند، اظهار کرد: ستاد دکتر پزشکیان به اندازه کافی امکانات در اختیار ندارد و دچار محدودیت‌هایی است و انتظار داریم مردم در کنار ما قرار بگیرند و با هم شعار برای ایران را تحقق ببخشیم.

    رئیس ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در خوزستان با بیان اینکه جوانان را به رای دادن متقاعد کنید، گفت: در پیچ تاریخی هستیم و نمی‌توانیم ریسک انتخاب اشتباه را به جان بخریم و اعتقاد دارم اگر پزشکیان رئیس‌جمهور شود با کمک مردم این توانایی را دارد که ناامیدی و مهاجرت را کنترل کند و به راه درست مملکت‌داری برگردیم.
    فرج‌الله خبیر قائم مقام ستاد مرکزی دکتر پزشکیان نیز در این نشست در پاسخ به سوالی در خصوص ائتلاف جریان رقیب، گفت: ترکیب تایید صلاحیت‌ها و نوع صحبت‌های پوششی در مناظره‌ها نشان می‌دهد که ائتلاف از همان اول شکل گرفته است و ۴ نفر در مقابل دکتر پزشکیان حضور دارند و صحبت می‌کنند و هرکدام هم به نفع دیگری کنار برود در نتیجه تاثیری نخواهد داشت و به نفع دکتر پزشکیان است و نظرسنجی‌ها نیز نشان می‌دهد که وی پیشتاز انتخابات است.

    وی افزود: رای مردم تعیین کننده است و اگر بتوانیم آنها را به صحنه بیاوریم روشنی در پیش است در غیر این صورت، دوران تاریکی رقم خواهد خورد.

    قائم مقام ستاد مرکزی دکتر پزشکیان با بیان اینکه موضوع گشت ارشاد یکی از بحث‌های جدی است، تصریح کرد: چالش‌های بسیاری در کشور وجود دارد که دکتر پزشکیان تلاش خواهد کرد با تعامل و برقراری توازن در کشور از این بن‌بست‌ها خارج شویم.

    سارا امانی بابادی معاون سیاسی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان نیز در این نشست خبری بیان کرد: دکتر پزشکیان بر احیای برجام و حل موضوع FATF به عنوان دو موضوع مهم سیاست خارجی کشور تاکید دارد و یکی از راه‌های برون‌رفت از بحران‌های کنونی کشور را سرمایه‌گذاری خارجی می‌داند.

    وی با اشاره به استقبال معنادار خوزستانی‌ها از سخنرانی دکتر پزشکیان در اهواز، افزود: همه کسانی که در هوای گرم اهواز به طور خودجوش به استقبال دکتر پزشکیان آمدند مردم عادی بوده و از هیچ امکانات دولتی استفاده نکردند اما در همان شب در سخنرانی نامزد دیگر در اهواز، اتفاقات دیگری رقم خورده است.

    وی گفت: آمارها نشان می‌دهد که استقبال از دکتر پزشکیان رو به افزایش و اکنون در صدر است و آرای رقیبان وی کاهشی شده است.
    معاون سیاسی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان گفت: مسائل اساسی استان خوزستان درگفت‌و‌گو با مردم، کارشناسان، بازنشستگان، کارگران و گروه‌های شغلی، تهیه شده و به صورت مکتوب در اختیار دکتر پزشکیان قرار گرفته است و اگر وی راهی پاستور شود با مطالبه‌گری و کمک رسانه‌ها تلاش خواهیم کرد که این مسائل در کمترین زمان ممکن برطرف شوند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز